Alla inlägg under februari 2009

Av Sara - 23 februari 2009 22:34

Snart är det dags att gå och lägga sig, jag kan medge att jag längtar för jag börjar bli väldigt trött just nu. Men jag får vänta tills K vill gå och lägga sig. ZzZz



Av Sara - 23 februari 2009 15:32

Idag är en jobb dag, inte speciellt roligt men jag har haft dagen ledig och jobbar natten och det brukar fungera lite bättre  jag ska nog bara jobba nätter och kvällar. Jag mår bättre då, visst saknar jag Koffe men man tjänar massa pengar

Av Sara - 22 februari 2009 16:31

Edwin och Eric döptes för ett år sedan (imorgon) och då bestämde jag mig för att fira det så därför fick dom paket och chokladbollar idag. För att inte särbehandla barnen så gjorde jag en varsin chokladboll, ca 500gram styck till: Koffe, Dennis, Elias, Eric och Edwin. Sen fick dom tre minsta ett paket var också. Vilken snäll Gudmor jag är

Av Sara - 22 februari 2009 12:21

Jag har bakat min största choklad boll någonsin, ca 2500gram  det kan man snacka chokladboll

Bakar man eller gör man chokladbollar?

Av Sara - 22 februari 2009 09:13

Då är veckans jobbigaste dag tillbaka, Söndag. Jag förstår inte varför den här dagen alltid känns så jobbig

Den känns så meningslös men det ska väll finnas dagar till det också. Men den här dagens ska blir bra har jag bestämt.

Av Sara - 21 februari 2009 16:12

Jag älskar att baka, det vet alla som känner mig. Jag tycker att jag är duktig på det och därför bakar jag mycket när jag väl får sug efter att baka. Det har varit några sådana dagar nu, igår blev det chokladbollar och kladdkaka. Idag blev det aja baja kakor, jag vet inte vad dom heter egentligen men det är choklad kakor med glasyr och kokos. Vad heter dom?

I alla fall så bakade jag aja baja kakor idag men misslyckades 

 Det är första gången jag misslyckas på flera år så jag blev jätte besviken på mig själv. Jag kommer ALDRIG mer baka aja baja kakor. 

 Jag bakade till Dennis som tack för att han hjälpt till med Chili den här veckan och jag har nog aldrig sett honom så besviken förut

Av Sara - 20 februari 2009 19:25

NU mår jag bättre, undra vad det var som hände igår egentligen!? Vilket som så mår jag bättre.Frida och Ebba har varit här idag 

Ebba fyller år idag så jag bjöd på kladdkaka som jag egentligen hade gjort åt Koffe. Men han fick också en bit lite senare

Jag och Ebba försökte göra chokladbollar men det slutade med att jag fick göra dom själv

Av Sara - 19 februari 2009 13:26

Tjocka strumpor, långkalsonger, t-shirt, tjock tröja och ett tjockt täcke. Ändå fryser jag, det får bli ett varmt bad

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards