Alla inlägg under februari 2009

Av Sara - 18 februari 2009 14:00

Då sitter jag på Cafét och har precis börjat jobba. Just nu känner jag att jag inte gör något annat än att jobbar men det är ju sanningen också. Men jag ska inte gnälla för jag trivs just nu. Jag har inte mått så här bra på länge bortsett från att jag har missat att äta mat ibland. Nae nu ska inte jag gnälla, Eva kommer snart och ska fika med mig. Ganska skönt när man kan fika med sina kompisar under arbetstid

Tingeling

Av Sara - 18 februari 2009 11:06

Det blev inget sova, jag hittade ingen ro i kroppen. I stället blev det att ligga och slö titta på Mulan. Det var evigheter sen jag såg den, så nu ligger jag på soffan och slöar medan filmen rullar

Tingeling

Av Sara - 18 februari 2009 09:31

Jaha då sitter jag hemma hos Tobbe och Tina (svärmor och svärfar). Visserligen är inte dom hemma utan på jobbet men det är ju inte mitt problem Natten var ju inte den bästa det tog ett bra tag innan jag kunde somna och när jag väl somnade, sov jag jätte dåligt.

Men nu är det en ny dag och idag ska jag till Cafét och jobba lite. Nu tänkte jag sova ett par timmar innan tandläkaren väntar. Jag har lånat ut Chili till min lillebror så att jag kan få sova på dagarna. Ganska skönt om ni frågar mig

Men han får ju betalt för det så det blir ju inte gratis hjälp direkt men det är ändå skönt. Nae nu ska sova lite

God Natt/Morgon


Av Sara - 18 februari 2009 01:45

NU ska jag äntligen sova

God Natt

Av Sara - 17 februari 2009 23:09

Jag vill sova, jag orkar inte vara vaken länge till. Me vad ska jag göra då? K sitter vid datorn och vill inte gå och sova än på ett tag. Men det är bara att bita i det sura äpplet för tillfället

Av Sara - 17 februari 2009 19:08

Då är det sista kvällen hemma hos K eller inte sista, sista men imorgon får jag äntligen sova hemma. Då ska jag mysa hela natten Men inget snusk… Eller?

Tingeling

Av Sara - 17 februari 2009 16:46

Snart slutar jag, då blir det raka vägen till bussen så att jag kan åka till K. Jag saknar Koffe massor just nu. Jag antar att det beror på att jag vet om att jag inte får/kan träffa honom och då saknar jag honom ännu mera.

Av Sara - 17 februari 2009 14:00

Då sitter jag på jobb nummer 2 och funderar på hur jag ska fördriva tiden bäst. På en timme har jag hunnit läsa både NT och aftonbladet. Jag är inget stort fan av expressen men dewt blir nog att läsa igenom den också. Vi får se vad jag hittar på

Tingeling

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards