Alla inlägg under februari 2009

Eva

Av Sara - 19 februari 2009 09:54

Nu har jag pratat med Eva om det som hände igår, det kändes skönt att få avreagera sig lite. Nu kanske jag kan få sova lite när jag äntligen fått lite ilska ur kroppen. Fan jag hatar att vara sjuk

Av Sara - 19 februari 2009 07:30

Det blev inget jobb för mig idag. Kanske bra med tanke på att jag får springa fram och tillbaka mellan badrummet och sängen. Nu blir det att sova lite så att jag får vila upp mig så jag kan börja jobba igen.




Av Sara - 19 februari 2009 06:30

Vaknar upp, helt kall svettig och mår illa. Vad är det här? Ska jag bli sjuk nu? Tydligen för det dröjde ju inte länge innan det var dags att springa till toaletten. Jag har inte tid att vara sjuk.

Av Sara - 18 februari 2009 23:01

Nu ska jag sova i MIN säng tillsammans med MIN KOFFE


Av Sara - 18 februari 2009 22:59

Vad arg jag blir på personer som hela tiden måste snacka skit bakom ryggen på än. Varför ska folk lägga sig i saker som dom inte har med att göra? Varför kan man inte när man är 50+ sluta snacka skit bakom ryggen på folk? Är det så jävla svårt att gå till en person och prata med honom/henne i stället!? Är det så jävla svårt? Jag förstår mig inte på gamla gubbar

Av Sara - 18 februari 2009 20:57

Nu sitter eller rättare sagt ligger jag hemma i soffan och ska kolla på tv. Det känns skönt att få ligga i sin egna säng och bara njuta av att vara hemma. Visserligen är inte Chili hemma men Koffe och pappa hade tydligen bestämt att Chili ska sova hemma hos dom så jag har inte så mycket att säga till om det. Nu börjar programmet jag ska se, sen blir det att krypa ner i sängen tillsammans med min älskade Koffe

Tingeling

Av Sara - 18 februari 2009 18:54


Inte trodde ni att jag skulle hem direkt, det är ju absolut inte likt mig och därför sitter jag just nu hemma hos svärmor och svärfar mätt och belåten. Svärmor lagade köttfärsgryta idag och eftersom hon vet om hur mycket jag och Koffe älskar den så fick vi komma hit och äta. *Gott*

Tingeling

Av Sara - 18 februari 2009 16:53

Hem, vad skönt det känns att säga det (skriva). Det ska bli skönt att krypa upp i Koffes armar och ligga där tills jag somnar.

Nu har Eva nyligen gått mot rese centrum för att ta bussen hem. Jag kan inte komma ihåg när jag hade så kul som jag hade idag. När jag är med Eva så blir ingen dömd och jag brukar vara bra på att döma andra. Men idag så har vi bara suttit och pratat om den nya killen hon har träffat Det är ju så klart det stora samtalsämnet för tillfället men vad ska man annars prata om när man är tjej? Nu börjar klockan ticka mot stängning och det känns skönt att få stänga idag, för jag vet om att jag ska hem sen. Jag skulle gått ut ikväll med Carina och hennes familj men jag känner att jag vill umgås med Koffe lite. Det är det viktigaste just nu, Koffe och Chili.

Tingeling

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards