Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sara - 4 november 2008 22:21

Ja då var den här dagen avklarad också. Det var lite stressigt runt 13 tiden när jag kom hem till Tina och jag fortfarande inte hade fått i mig någon lunch. Men det ordnade sig som tur var. Iväg till Elias och Erics dagis för drop in fika som inte var speciellt roligt, men det kan ju bero på att jag inte tycker om personalen och dom tycker inte om mig. Efter fikat gick jag och Tina hem med barnen och jag sprang iväg till nästa dagis och hämtade Cajsa, där är personalen iallafall trevlig och man kan sätta sig ner 5minuter och snacka lite skit. När Cajsa och jag kom hem (hos mamma och pappa) var Koffe och pappa redan hemma så jag satte mig ner och väntade in mamma.


Efter att mamma kom hem var det dags att tänka på refrängen och börja röra sig hemåt där spisen väntade *blä* Idag blev det köttfärslimpa, sås och potatis. Koffe sa att det var gott men jag smakade inte utan satte mig med högen av pappers arbete som väntade.


21:00 satte jag mig framför tv:n, ”Desperate Housewives” något som jag började följa när Koffe bodde hemma och som jag inte kan sluta följa. Nu ligger jag i sängen, väskan inför morgondagen är packad nu är det bara biljetterna som ska ner i handväskan och självklart tandbortsen men det fixar jag imorgon. Koffe snarkar och jag tjurar för att det mobila bredbandet inte fungerar. Förhoppningsvis får jag igång det imorgon annars får jag åka ner till telia butiken och härja loss.




God natt

Av Sara - 4 november 2008 11:16

Usch vilken seg morgon, Koffe var riktigt grinig idag när han vaknade, antagligen för att han hade försovit sig. Han började gnälla på mig men han lyckades inte få med mig på den tråden idag. Och det är väldigt ovanligt för oftast brukar jag vakna på dåligt humör eftersom jag har världens sämsta morgon humör. Men inte idag *haha* idag vaknade jag på jättebra humör och det är inget som kan förstöra det idag. Hoppas jag...


Tina skulle följa med mig på stan idag men hon kände sig inte så bra idag så jag fick åka ner själv. Det är det värsta jag vet men nu sitter jag på jobbet innan jag ska springa mina ärenden på stan. Om man vill ha ett lugnt och fridfullt café där man kan sitta med datorn och jobba eller bara ta en fika utan all stress som finns överallt så är det perfekt att sitta här nere på Café Chopp. Det säger jag inte bara för att jag jobbar här utan det är mysigt och lugnt. Nae nu ska jag springa mina ärenden på stan sen ska jag på Drop in fika på Elias och Erics dagis.


Ha en bra dag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards