Alla inlägg den 9 november 2008

Av Sara - 9 november 2008 18:55

Det är fars dag, en perfekt dag att fira, fira att man har en pappa. En pappa som älskar en, det finns dom som inte har någon pappa och jag tycker synd om dom. För jag har världens bästa pappa som alltid finns vid min sida. Även när han inte har tid för mig så tar han sig tid, eller han försöker iallafall och det är huvudsaken. Vi är många syskon i min familj, och alla har vi våra brister men i pappas ögon är vi perfekta. Hans perfekta barn som han hjälpte till världen. Utan min pappa hade jag inte funnits, eller snarare utan min mamma och pappa hade jag inte funnits. Och det är jag tacksam över. Jag är tacksam för att jag har min mamma och pappa. Jag är tacksam för att jag har en underbar familj som älskar mig.


Min mamma och pappa är världens bästa föräldrar och jag är väldigt tacksam för att jag har just dom som föräldrar. Jag tycker synd om dom som inte har min mamma och min pappa, för dom är världens bästa föräldrar. Utan dom hade jag varit vilse, utan dom hade jag inte varit där jag är idag. Det är jag verkligen tacksam över


Tack mamma och pappa för att ni är världens bästa föräldrar och för att ni alltid finns vid min sida.

Av Sara - 9 november 2008 13:30

Klockan är 6 på morgonen, någon kommer in genom ytterdörren. Chili skäller till för att markera, jag tittar upp och ser att det är Koffe som kommer hem. Jag lägger mig ner igen och börjar fundera, vart har han varit!? Har han varit ute på krogen? Nae, han har jobbat fram till nu 6 timmar längre än vad han sa igår. Jag försöker somna om utan någon lycka, jag ligger och stirrar ut genom fönstret fram tills min mobil piper.

Det var bara mamma som undrade om jag var vaken, så jag ringde upp henne för att snacka lite skit. När vi hade lagt på gick jag upp och tog en snabb dusch. Jag tänkte gå ut och springa men det såg så kallt ut så jag och Chili gick ut till mamma och pappa för att gratulera pappa på fars dag.

Fars dag är en ganska stressig dag, först var jag ju som sagt hos min pappa. Sen skulle mamma gå ner till morfar så jag följde med dit. Sen skulle hon åka och handla så jag följde med henne, det jag hade förträngt var att hon skulle åka till kyrkogården och tända ett ljus på morfar Olles grav. Usch jag tycker inte om kyrkogårdar Tänk om det någon hade stuckit upp handen och försökt slita ner mig i underjorden. *haha jag har riktigt bra fantasi ibland*


Nu ska jag börja laga lite mat innan Koffe vaknar, jag tror han är hungrig efter gårdagens arbetspass. Så jag kan ju försöka vara lite snäll iallafall

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards