Alla inlägg den 28 november 2008

Av Sara - 28 november 2008 23:59

Idag har det varit ganska stressigt, först var jag på stan med Tina. Hon skulle köpa nya vinter skor (sista minuten) hon hade lite flyt faktiskt för hon hittade 4 par skor och hamnade under 500 kr. Det kallar jag tur för sådan tur har jag aldrig men det kan ju bero på att jag alltid handla efter rean. Vi åt lunch (som vanligt) innan jag skulle börja jobba det blev MC donalds, ganska onyttigt. Det var skönt att jobba, det var inte mycket att göra och det är ganska svårt att svara på folks frågor när dom ringer eftersom jag bara jobbar då och då men oftast går det bra.

Efter jobbet fick jag stressa hem och kasta mig in i duschen för att fort göra mig iordning för att gå på julbord på Koffes jobb. Jag hann så klart inte bli helt klar, saken jag skulle ha i håret var hemma hos Tina och Tobbe. Jag hann inte göra mig iordning i håret och jag kan inte på stå att jag var nöjd med min sminkning heller men Tina och Tobbe stod och trampade.

Jag hade tråkigt på julbordet, alla förknippar mig med min pappa och tror att jag är han och att jag vet exakt vad han gör eller var han är. Det är inte direkt så att jag är jag eller Koffes flickvän, nej jag är Connys dotter. Visst det är inget jag skäms över, jag är stolt över att vara hans dotter men jag vill inte bli förknippad med honom jämt. Det måste vara jobbigt för Koffe också att alltid få höra att jag är Connys dotter och inte hans flickvän men det lyckades han ändra på. Han påstod att han äger mig genom att stolt visa upp sin förlovnings ring. Det blev en sen kväll men vi framåt slutet hade vi trevligt med dom som var kvar. Koffe fortsatte kvällen med Kockis (en arbetskamrat) och jag åkte hem till sängen.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards