Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sara - 25 november 2008 23:31

Idag har jag varit på IKEA, det brukar vara jätte roligt men inte idag. Det kan bero på att jag har mycket att tänka på och sen kan det ju även bero på att jag var där med min svärmor och hennes snurriga väninnor. Min svärmor är helt okej, underbar ibland till och med men hennes väninnor går inte ens beskriva med ord. Ordspråket Fjortis är ingen ålder utan en livstid fick en helt ny betydelse för mig idag, nae så illa var det inte. Men alla har ju dagar som dom inte är sig själva och idag var nog en sådan dag för dom.


Annars har det inte hänt så mycket, jo jag lyckades få tag på en hög skit som kom ifrån min mamma och min svärfar. Svärfar gnällde om att jag har avbokat min läkar tid på torsdag, visst det kan jag förstå men jag orkar inte med det också just nu. Mamma gnällde som vanligt om oväsentliga saker i min värld och om sånt som jag har lärt mig att ignorera. Inte för att jag skiter i det hon säger eller för att jag inte bryr mig utan för att jag inte orkar med det just nu. Jag tycker hon bara gnäller på mig hela tiden nu. Så vill hon vara sur på mig så får hon vara det.

Min lillebror var här och lyfte upp min kartonger med julsaker (han är världens bästa lillebror) jag hade tänkt julpynta idag men skjuter upp det till imorgon. Om jag hittar någon lust till det vill säga.


Jag började fundera på om jag är deprimerad men kom fram till att jag är 20 år och borde inte vara deprimerad. Det ordet borde inte finnas i min hjärna ens. Men i dagens samhälle så dyker det ordet upp överallt. Jag hittade ett test på nätet där man kunde kolla ”hur mycket” man är deprimerad och enligt det testet bör jag överväga att lägga in mig själv på en psykiatrisk klinik. *haha* Svaren på dom frågorna gick ut på hur jag kände mig just nu så jag tar det inte så allvarligt. Dessutom är det ganska lätt manipulera ett sånt test och det var nog det jag gjorde i mitt undermedvetna.




Nu är det dags att sova ett tag för imorgon är det en annan dag.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards