Alla inlägg den 8 november 2008

Av Sara - 8 november 2008 18:51

Dagarna bara flyger förbi jag vet inte hur jag ska hinna med allting längre. Den här dagen har verkligen gott fort jag hade planerat in att göra massa olika saker idag men har inte hunnit med något.


Vaknade vi 8:30 i morse av att Koffes telefon ringde, han var tvungen att åka till jobbet. Eftersom jag inte började förrens 11 så tog jag en promenad ut till mamma och pappa för att få en kopp kaffe. Mamma var snäll och skjutsade mig till jobbet eftersom både min och Tinas cykel var trasig.

Idag var det faktiskt roligt att jobba, det berodde nog på att Eva var tillbaka. Efter jobbet var det planerat att ta bussen till stallet, men bussen kom aldrig så jag fick vänta i 2 timmar på nästa buss. Som tur var ligger ju busshåll platsen precis  där jag bor så jag gick hem och släppte ut Chili.


Dom som har en häst vet att det tar ett tag att mocka och lägga upp maten. Min kära syster, Frida kom ut till stallet precis när jag var klar. Ganska typiskt om någon frågar mig för hade hon varit där lite tidigare så hade det gått fortare. Men det är ju sådana saker man får ta ibland, det jag blev mest sur över idag var att hon inte ens sa tack för att jag hjälpte henne med Lady. Så det är ju inget roligt att hjälpa henne med saker. Speciellt inte när jag hade andra saker att göra en att stå där ute i stallet och frysa.


Nu är den här dagen borta och eftersom Koffe jobbar så får jag äta middag själv. Det brukar inte sluta så bra, så antingen väntar jag på att Koffe kommer hem (Vid 12-tiden trodde han) eller så kommer middagen bestå av en smörgås. Det är ingen bra idé att bara äta en smörgås så jag får försöka lösa det. Frågan är bara hur!?


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och tina upp lite medan jag funderar på vad jag ska äta till middag. Ha en bra kväll


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards