Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sara - 7 november 2008 22:29

Nu börjar det bli lite ordning och reda här hemma. Vi har lite kvar att göra men det har gått riktigt fort, men det gör det ju när man är 2 som städar istället för 1. Jag gjorde en lite lista på saker som jag hade tänkt att göra idag här hemma, det blir lite mer ordning då än när man springer omkring överallt och plockar.


Upptäckte en ny sida hos Koffe idag, han kan nästan varenda låt som går på radio. PLUS att han sjunger med i låten och det hör inte vanligheten att höra honom sjunga. Men den senaste tiden har jag upptäckt ganska många nya sidor hos Koffe som han inte har visat förut eller haft, men sidorna är bara positiva som tur är.


När Koffe och jag träffades och började umgås med varandra satt vi nästan jämt hemma och kollade på TV tillsammans. Men sen vi flyttade ihop gör vi det nästan aldrig det, så det är riktigt roligt nu när vi har städat klart för idag och ligger framför TV:n och tittar på Singing Bee. Det komiska i det hela är att Koffe sjunger med i låtarna på TV också. Nu börjar jag faktiskt bli rädd. *haha*


Nu ska vi äta lite sen får vi se vad som händer. Jag har ont i huvudet så jag ska gå och lägga mig tror jag. Såg precis att klockan är rätt så mycket (eller egentligen inte) och jag ska jobba imorgon så det blir att gå och sova nu efter maten. Om jag nu kan det, jag kommer ju bara ligga och skratta åt Koffe som inte kan sluta att sjunga *haha*


GodNatt

Av Sara - 7 november 2008 15:45

Fredag morgon brukar innebära babysim, men inte idag. Idag är jag sjuk, vaknade upp i natt och mådde illa, kände mig varm och en huvudvärk som inte ville sluta dundra. Efter mycket spring lyckades jag somna om, vaknade upp vid 6 tiden och mådde jättebra igen, men med min vanliga tur så kom ju allting tillbaka så det var ju bara att av boka allting som var inplanerat idag. Självklart blev det sura miner men fören gångs skull så ska jag ta mig själv före alla andra.


Jag ringde till Martin vid 11 och frågade om han kunde följa med mig till läkaren och självklart kunde han göra det. Så han kom förbi och hämtade upp mig, så vi promenerade bort till vårdcentralen, som vanligt får man vänta och vänta. Själva undersökningen gick fort men läkaren ville att jag skulle ta några prover så dom skulle skicka en remiss till sjukhuset.


Martin och jag gick till Hageby Centrum för att handla lite öl åt Koffe och sedan äta lite. Vi mötte Frasse och Timmie utan för MC Donalds, dom hade redan ätit men följde med in för att snacka lite skit.


Nu sitter jag hemma i soffan och funderar på vad som egentligen händer med mitt liv. Men med mitt nya motto så verkar allting fungera jättebra. Koffe och jag ska ta det lugnt ikväll eller vi ska stor städa så det blir ju inte så lugnt.


Livet är för kort för att ångra det vi gjorde igår, ta dagen som den kommer vi kanske inte lever imorgon

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards