Alla inlägg den 27 november 2008

Av Sara - 27 november 2008 21:51

Då var den här dagen över och så även det jobbiga läkarbesöket. Det gick jätte bra hos läkaren och det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara och det gjorde verkligen inte ont. Med mig hade jag min svåger, Ante. Det var jätte skönt att ha någon med så jag kunde hålla någon i handen. Nu i efter hand så har jag dåligt samvete eftersom han skolkade ifrån skolan för att följa med mig men är ändå väldigt tacksam. (Förlåt Tobbe och Tina för att jag fick Ante att skolka) Om jag tänker efter hade jag ju velat ha med min mamma för när man är på sjukhus med henne så får man vara liten och rädd och det kunde jag ju inte vara inför Ante *haha*

Men samtidigt som jag hade velat ha henne där så var det nog bra att hon inte var det för jag tror nog att jag varit mer nervös då eftersom jag hade kunnat vara rädd och nervös då.

I annat fall så gick det bra, nu är det bara provsvaren jag väntar på och det kunde ta 5 - 15 dagar så efter helgen är jag säkerligen nervös och orolig igen. Men jag tar en dag i taget nu så får vi se vart allting leder. 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards