Alla inlägg den 10 november 2008

Av Sara - 10 november 2008 22:27

Det blev lite drag på den här dagen också. Martin kom förbi och åt upp den sista biten tårta (Koffe blev inte glad). Sen åkte vi runt i Norrköping och fixade lite ärenden innan det var dags för lunch.


Koffe var inte på något bra humör idag när han kom hem från jobbet. Han var trött och grinig som en liten bebis, men ibland måste jag bita ihop och förstå det men idag var inte en sådan dag så jag klädde på mig och gick hem till pappa. När jag kom hem igen stod Koffe och lagade lite mat, grinig som jag var ignorerade jag det och satte mig framför datorn. Tänkte ta ett varmt och avkopplande bad eftersom jag tyckte att jag hade förtjänat det, men tydligen tyckte inte Tina det. För hon ringde lagom till jag hade lagt mig till rätta, det var dags att åka och handla.

Jag brukar tycka det är kul att handla men idag var det riktigt tråkigt, för att liva upp stämningen lite köpte jag en paj och planerade in att följa med Tobbe och Tina hem för att fika. Självklart blev det så (jag får ju alltid som jag vill), Eric och Elias låg och sov, men Edwin var uppe så jag lekte med honom. Idag fick han smaka på läsk för första gången. Den första minen var obetald bar men  efter tredje skeden smakade det jättebra och han ville ha mer. Men det fick han inte, jag tyckte att det räckte där så han fick en bit clementin istället.


Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart gå och lägga mig, imorgon blir det stallet och några ärenden på stan


God Natt

Av Sara - 10 november 2008 10:46

Jag hatar måndagar, det känns som om dagen aldrig tar slut. Och när den väl gör det så inser man att den kommer tillbaka snart igen. Idag har jag varit och kört vattengympa med min mamma och hennes kompis Marie. Jag brukar tycka det är kul med vattengympa men idag kändes det som om jag var tvingad till det. Tog en promenad hem och hann lagom sätta mig i soffan och slumra till så ringe min telefon. Frida ville ha en kopp kaffe innan hon började jobba.

Så det var ju bara att resa på sig och sätta på lite kaffe. Jag hade lite tårta kvar sen igår så jag bjöd på det. Vi satt på nätet och kollade på hästar, hon vill köpa en ny häst men det kommer säkerligen ta ett tag innan hon kommer till skott. För min del spelar det ju ingen roll eftersom jag inte rider längre.

Ibland när jag ser dom andra tjejerna i stallet göra iordning sina hästar så kan jag bli lite sugen på att börja igen. Men det är någonting som tar emot hela tiden. Vi får se om Petra lyckas få upp mig igen på hästryggen. Jag hoppas det för jag saknar dom tiderna.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, diska kanske eller ta ett bad.

Hmm...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards