Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sara - 5 november 2008 15:41

Dimman lättade från marken och solen försökte lysa fram genom dom tjocka molnen utan någon lycka. När jag tittade ut genom sovrums fönstret såg det ut att bli regn när som helst. Jag dubbel checkade väskan och började röra mig ner mot jobbet för att få i mig lite frukost. Jag försökte ringa till Louise för att se vart vi skulle mötas men utan någon framgång. Jag fick tag på henne klockan 12, hon hade glömt sin telefon hemma.


Tåget började rulla mot Eskilstuna 12:33, vi satte oss ner bekvämt vid ett fönster så vi hade bra utsikt hela vägen. Någon bra utsikt var det ju inte direkt dimman låg tjock överallt men det såg så mysigt ut så vi var tvungna att ta några kort.

En stressande förmiddag med en avkopplande tågresa mot Stockholm, Louise somnade ett tag på tåget så jag passade på att ta ett foto på henne, hon blev inte glad när hon såg det.


Tågresan gick bra och det gick fort fast vi bytte tåg i Eskilstuna, nu har vi precis checkat in på hotellet, vi har ett tag på oss att koppla av innan vi ska åka vidare. Nae nu ska jag öppna en cider och börja göra mig iordning.


Haen bra kväll


Första bilden: Dimman över en sjö,det ser ut som kväll men det är mitt på dagen

Andra bilden: Louise sover på tåget

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards