Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sara - 14 november 2008 23:05

Den 3 november skrev jag här i min blogg om en tjej som kallar sig för Becka. Hon är 17år och har 3 döttrar Tindra, Enya och Tuva.

Som jag skrev förra gången så blev det jättestort i media nyligen om henne eftersom hon är så ung och har fått 3 barn. Det jag skrev om förra gången var att jag tyckte att det var fel att hon sa att Coffe (hennes sambo) är pappa till alla 3 barnen när det inte stämmer. Han är pappa till dom 2 minsta (Enya och Tuva) men inte biologisk pappa till Tindra.


Jag gjorde även person angrepp mot Becka, jag skrev att hon drack alkohol under sin graviditet (med Tindra) och tog med sin nyfödda dotter på fester där polisen dök upp.

Det jag har gjort är helt fel och jag har bett Becka om ursäkt. Men så kan det gå om man lyssnar på rykten för mycket. Som tur är har jag mejlat med Becka så jag har fått rät sida på det hela och tänkte skriva ut lite av det här:



Coffe (Beckas sambo) är inte Tindras biologiska pappa, han heter Krille. Men om man läser igenom hennes dagbok så har hon ju aldrig skrivit att Coffe är hennes biologiska pappa. Hon har ju skrivit att han är hennes pappa och det kan jag förstå eftersom Becka har varit tillsammans med Coffe sen hon var i fjärde månaden med Tindra. Becka säger att hon aldrig nekat Krille att träffa Tindra men däremot låtit honom stå för den biten.

Jag hörde rykten om att Becka drack alkohol under graviditeten och även gick på fester med Tindra när hon var nyfödd. Det är någonting Becka nekar till och nu när jag tänker efter så kan inte ens hon vara så korkad (jag menar inte att hon är korkad i vanliga fall). För vem vill utsätta sitt egna barn för något sånt? Ingen hoppas jag.




När man hör rykten bör man tänka på dom det handlar om innan man sprider dom vidare. Nästa gång kan ryktet handla om än själv och då står man där själv med en massa falska rykten.

Jag står fortfarande för mina åsikter och anser fortfarande att Krille har rätt att träffa hans dotter och det har jag sagt till Becka och hon förstod vad jag menade (hoppas jag).


Jag ber Becka och hennes familj om ursäkt och önskar dom all lycka

Av Sara - 14 november 2008 20:45

Idag har jag varit på babysim med Edwin och Tina idag prövade fortsatte vi att flyta runt på min arm och det gick jättebra. Vi tog även kort under vattnet när Edwin ”dök” det var jättehäftigt och det får mig att minnas tiderna när Cajsa gick på babysim.

Efteråt tog Tina och jag en promenad upp till Kungs gatan medan Edwin låg och sov i vagnen. Vi åt lunch på fräcka fröken, en toast smörgås som vanligt. Vi satt och små snackade ett tag innan det var dags att gå vidare. Jag hade lyckats lura med Tina till studio 316l innan hon skulle iväg på utvecklings samtal och jag till jobbet. Jag pierca mig i tunga, det gjorde inte ont och det var i stort sett roligt att göra.

Jag åkte vidare till jobbet och Tina till dagis, det var inte speciellt roligt att jobba men ibland måste man. Efter jobbet åkte jag till klubben en sväng och sen hem till Koffes mormor som fyller år idag. Koffe följde inte med utan har tydligen legat på soffan sen han kom hem idag. Men det är ju hans val om han vill gör det, han är fortfarande trött sen han jobbade förra helgen.

Nae, nu ska jag gå och köpa glass för att kyla ner tungan lite.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards