Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sara - 29 november 2008 23:04

Jag har ordagrant sovit bort hela dagen, eller jag gick upp runt 10 promenerade till jobbet. Gympa passet är 50minuter långt och med Evas hjälp känns det som om passet gå mycket fortare. Vi har fått lite kritik om passet som jag inte brydde mig direkt om men Eva tog illa vid sig. Det är tråkigt när det blir så och jag förstår att hon blir ledsen.

Meningen var att jag skulle jul städa idag och pynta klart inför jul men när jag kom hem så somnade jag om och det är Koffes fel. Han låg kvar i sängen när jag kom hem från jobbet (om man kan kalla det för jobb), så jag åt frukosten i sängen medan en film var i gång på tv:n. Koffe vaknade till liv efter ett tag så vi passade på att mysa framför tv:n när vi ändå för en gångs skull var hemma samtidigt. Helt plötsligt var klockan 17.10 *fan* jag somnade så jag rusade upp och skulle börja städa då trodde jag. Kol svart ute *hmm* hur tvättar man fönstren nu? Det går ju inte så bra då så jag gick ut till Tina och styrkte gardiner. Annars har vi tagit det lugnt idag, det kan vara skönt det med eftersom jag alltid vill ha någonting att göra men inte idag. Idag har jag njutit av att få umgås med min älskade sambo. Nu ska jag krypa till sängs och se på film

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards