Alla inlägg den 15 november 2008

Av Sara - 15 november 2008 21:05

Usch, jag ville verkligen inte lämna sängen i morse och det var knappt att jag gjorde det. Men när jobbet kallar så är det bara att kliva upp och gå till jobbet. Jag sträckte benet på vägen till jobbet så jag var inte så intresserad av att jobba idag, men det var jag ju inte förra veckan heller.

Efter jobbet åkte jag till vårdcentralen och mötte Tobbe och Eric, Eric hade sitt första tandläkarbesök idag. Jag måste bara berätta vilket pucko det var där som stod och visade bilder för barnen. Bilderna visade en 3årings tänder om man inte sköter om dom. Jag förstår inte varför hon visade bilderna för barnen, några av barnen rädda (bilderna var inte fräscha) och vad kan en 3åring göra? Ska han/hon säga: Mamma, du missade att borsta där bak på tänderna! Nae, jag tyckte att det var dumt att visa bilderna för barnen.

Efter tandläkaren åkte vi och handla, jag har haft svårt att tugga maten idag så jag köpte lite soppa, jag måste ju få i mig något.

Vi plockade upp Koffe på vägen och åkte hem till Tina för en kopp Kaffe. Som vanligt var det full rulle där och det blev ju inte bättre när vi kom dit. Tina och Tobbe bjöd på middag, pasta med ost & bacon sås. Det var riktigt gått och lätt att få i sig eftersom man kunde äta det utan att tugga det. Det är snart dags för oss att bjuda dom på middag, hemma hos dom så klart.

Efter maten smet jag och Tina in i sovrummet med Edwin, det är skönt med småbarn för då kan man vila efter maten. Men jag vill inte ha några egna just nu iallafall.

Nu ligger jag och Koffe hemma i varsin soffa, han svullar chips och jag äter glass. I vanliga fall hade jag varit glad över att få ha glassen för mig själv men det är inget kul nu när jag knappt känner smaken på det. Man fryser ganska mycket av att bara äta glass så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards