Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Jag vill inte bli en sån människa

Av Sara - 11 november 2008 21:56

Då har den här dagen också passerat våra liv och kommer aldrig mer tillbaka, eller om man bygger en tids maskin så kanske den gör det. Men för min del behöver den inte uppspelas igen, det har inte hänt något intressant idag. Ändå sitter jag här och skriver, jag funderar på varför och kommer fram till att det är skönt att skriva av sig. Och eftersom jag får kramp när jag skriver för hand så är det skönare att sitta framför datorn och skriva.

Det börjar snart bli dags att gå till sängs, fan jag går och lägger mig innan 2300 varje dag nu. Fan jag börjar bli en normal människa och det vill jag inte bli, då kommer man sen sitta i det där jävla systemet som alla andra människor gör; Jobba, hämta barn, laga mat, skjutsa till träningar osv. Om jag hamnar där eller snarare när jag hamnar där, då kommer jag att ta livet av mig för i slutändan sitter man i något dyrt hus med höga lån som man knappt har råd att betala av. Nae, nu är det dags att bli mig själv igen. Nu ska det bli ordning och reda igen och jag ska börja imorgon så, imorgon blir det inget stall utan då ska jag vara med Elias, Eric och Edwin som deras barnflicka. Inom ett tag är jag mig själv igen, vild och galen. *haha* det kommer Koffe aldrig tillåta men jag ska iallafall jobba som barnflicka imorgon istället för stallet. Och det är ju den jag egentligen är; TheNanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 september 2017 19:19

Att va mamma till Nils kan vara en riktig utmaning ibland, det är ett kärleksfullt äventyr där ingen dag är den andra lik. Idag är en sån dag, inte lik någon annan dag! På något sätt lyckades han skära sig på glas i badrummet, min första tanke var a...

Av Sara - 31 augusti 2017 15:07

Att ha barn och familj är ett pussel där sista biten aldrig blir lagd. Allting ska pusslas ihop och när man tror att sista pusselbiten är lagd byggs pusslet på bit för bit. Hur lyckas man? Här hemma saknas alltid en eller flera bitar, man kämpar med...

Av Sara - 30 augusti 2017 09:52

En ny termin är igång och jag hittar inte barnens regnkläder! Det är samma vida varenda jävla termin! Vem är det som äter upp kläderna? Jag hade inte sagt något om det vore så att det försvann på dagis (förutom att jag blivit skogstokig) men nu är d...

Av Sara - 29 augusti 2017 23:16


Hur ska man egentligen på bästa sätt hjälpa sina barn? Med vad tänker du säkert nu men jag menar med allt! Conny är en riktig grubblare, han funderar över saker, han tänker på saker men tyvärr så frågar/pratar han inte om det. Den genen har han hel...

Av Sara - 29 augusti 2017 20:20


Dagen lider mot sitt slut, barnen ligger i sina sängar och sover förhoppningsvis snart. Imorgon börjar vardagen och verkligheten igen - semestern är slut för oss alla och även jag återgår till vardagen. Vi bestämde när vi var i London att vi skull...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards