Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 2 november 2008 22:18

Söndag, det ska vara en vilodag om man läser bibeln. Men det har det inte varit för min del. Klockan 12 skulle jag vara hemma hos Sandra (min arbetskamrat) för att göra i ordning mina naglar. Det blev gelé naglar, det drog verkligen ut på tiden eftersom jag råkade förstöra 2 naglar så hon fick göra om dom.


Klockan 15 var det tänkt att vi skulle vara hemma hos Tobbe och Tina för att fira Daniel och Elias som fyller år idag. Men vi kom inte förens runt 16, eftersom mina naglar drog ut på tiden. Men när vi kom dit så var det full rulle (som vanligt). Daniel fick kängor och Elias fick saker till leksaks köket.


Det blev en lång dag, så nu sitter jag i soffan hemma och njuter av tystnaden. Chili och Koffe sover och det börjar även bli dags för mig att gå till sängs. Imorgon ska jag ta det lugnt och låtsas att det är söndag.



GodNatt


Första Bilden: Elias med borgen han fick i present av Tobbe & Tina

Andra Bilden: Edwin och Emil

Av Sara - 1 november 2008 20:24

Vaknade upp i morse, i helt fel rum och absolut i fel säng. Som tur är var det ju i Therese säng. Men det kändes ändå helt fel just då ville jag bara drömma mig hem igen. Men jag lyckades flörta till mig lite kaffe av mamma så då blev dagen mycket bättre. Cajsa kom hem runt 11, hon hade sovit hos vår kusin eftersom mamma och pappa var ute igår. Men när klockan började närma sig 12 var det dags att börja röra sig hem.


Lagom till jag hade kommit hem ringde Koffes telefon och det var dags att åka till jobbet. Så då var den lördag kvällen förstörd, så nu sitter jag här hemma och glor på tv.


Lillasyster

Är det någon som har en lillasyster? Jag har 2, Therese är 17 och Cajsa är 5. Therese är raka motsatsen till mig men vi börjar hitta varandra nu när vi blivit äldre och det är riktigt roligt. Cajsa däremot är tydligen en kopia av mig när jag var liten skillnaden mellan henne och mig är att jag har skämt bort henne massor (det kunde jag ju inte göra med mig själv när jag var 5). När jag bodde hemma så brukade jag hjälpa henne att städa hennes rum. Men nu får hon ju klara det själv.

Nackdelen är att man kan få en video skickad till sin mobil som den här nedan. Då har man väldigt svår att säga, nej.


Eller vad tycker du?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards